Mami Boldog Szülinapot

Tudom, hogy nem így képzelted el a születésnapodat, de remélem, olyan erős leszel, mint eddig, és anyu is. Sok boldogságot, erőt, egészséget, főzött salátát, kovi ubit (és amiket még ‘csak mi szeretünk’).

Dávid írt, hogy elmarad az összejövetel, amit nagyon sajnálok. Küldött fotókat is, amit a kérésére most kiteszek (összeraktam néhányat egy csokorba, a buborékokra lehet tippeket írni).

És nagynehezen eljutottam a postára is, beszereztem hagyományos bélyeget (archaikus érzés, úgyhogy nemsokára írok kézírásos, papíros levelet is), amit akár bankautomatából is vehettem volna, de ezt nem tudtam. Bankbélyeg, hm.

Evike 2007 Aug

Reklámok

One response to “Mami Boldog Szülinapot

  1. Én is Boldog Születésnapot és Sok Finom Húslevest Kívánok Mamának!

Vélemény, hozzászólás?

